2 grudnia 2014

świąteczna szafa

Kilka dni temu zaczęłam rozglądać się za świąteczną kreacją dla Tanka. Wybrałam się na zakupy po sklepach internetowych i po raz koleiny na pierwszy rzut poszła ZARA. Otwieram stronę, klikam "dzieci", wybieram "niemowlę chłopiec". I na pierwszej stronie wyświetla się "Shop by Look". W tym momencie zginęłam.

To było kilka dni temu. Dzisiaj już żyję, ale z kilkoma nowymi rzeczami, znowu z Zary;)

Zdjęciowa premiera pod choinką, a dzisiaj to co już u mnie w szafie;P





Żeby nie było, że matka nago chodzi, to sobie też coś kupiłam;P



A widzieliście nową kolekcję piżamek w KappAhl? Oszalałam na punkcie rampersa ze słoniem!




4 komentarze:

  1. Zestaw dla chłopca bardzo przypadł mi do gustu.Kolory jak i fason.Niezwykle gustowne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, po tym zestawie pierwszym też przepadłam! Brąz i bordo takie zgaszone to taka idealna para jak jabłko i cynamon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam już 80 i mam nadzieję, że na dłużej starczy!;)

      Usuń