26 października 2014

jesienne inspiracje

Tej jesieni postawiliśmy na ZARĘ. Najpierw zakochałam się w butelkowej kurteczce (którą kupiłam już dwa miesiące temu), a później tak jakoś wszystko do niej pasowało z ich kolekcji. Kolory ziemi - zielony, piaskowy, norkowy. Kurtka już jest z nami. Naprawdę jestem zadowolona z zakupu <3 Ciepła, przyjemny misio w środku, miękka i nie krępuję ruchów Tanka.
Jestem zwolenniczką kurtek, nie lubię kombinezonów. Wydaje mi się, że ograniczają ruchy maluchów. Poza tym nie spotkałam jeszcze takiego, o którym bym pomyślała "to jest to! muszę go mieć!". Uważam, że w kurtce może być równie ciepło, jak w kombinezonie. Tanek jeszcze nie chodzi (zacznie w okolicach lata), zimą będzie jeździł już w spacerówce, która ma gruby śpiwór, a i śliczny kocyk mam już na oku ;)

Pozostałe rzeczy są w drodze do nas, pochwalimy się we wtorek :)


 




Kurtka z misiem - ZARA
Koszulka z nadrukiem lisów - ZARA
Spodnie z nadrukiem misia i kieszenią - ZARA
Czapka i szalik - ZARA

1 komentarz: