27 października 2014

książę i jego sophie

Zabawka, która od 50 lat robi furorę we Francji. A jak coś jest z Francji, to ja najpewniej będę to miała;D Mnie do zakupu przekonało 20 milionów sprzedanych egzemplarzy, tyle samo zadowolonych maluchów oraz ich mam. I tym razem na wyborze się nie zawiodłam. Tanek na widok Sophie zwariował <3

Żyrafa jest wykonana z naturalnej gumy drzewa Hevea i pomalowana bezpiecznymi farbami spożywczymi. Posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Tanek uwielbia ją gryźć, a teraz gdy wychodzą nam ząbki, jest naprawdę nieoceniona! Ciemne i kontrastowe cętki Zośki przyciągają uwagę, a długa szyja i chude nogi są idealnie przystosowane do chwytania przez małe rączki. Sophie stymuluje wzrok, słuch (ma w środku piszczałkę), dotyk oraz koordynację i choć wygląda na pierwszy rzut oka zwyczajnie, jest naprawdę niezwyczajna.

Tanek zachwycony jest Żyrafką, podobnie jak i ja;D Sam widok jej słodkiej mordki wywołuje mój uśmiech. Jeśli są jeszcze mamy, które nie wiedziały o Żyrafie Sophie, szczerze polecam jej zakup! Dla mnie to jedno z lepszych zabawkowych odkryć;)

PS. Zrobienie tych zdjęć, żeby były w miarę ostre zajęło spoooro czasu ;D







Żyrafa Sophie - coocoo.pl
Body - Cool Club
Smoczek - Elodie Details 

2 komentarze: