14 listopada 2014

świąteczna pomoc

Mama 11-letniej dziewczynki bardzo chciałaby, aby do jej córeczki przyszedł Mikołaj, jednak sama nie jest teraz na siłach, aby kupić prezent pod choinkę. Pomożemy?

Nie mam doświadczenia w takich akcjach, ale gdy dostałam informację o tej małej, pomyślałam, że w końcu bloga można wykorzystać do czegoś pożytecznego i skoro ktoś tam mnie czyta, może również zdecyduje się pomóc. Czemu nie zorganizować większej akcji? Dlatego ja zwracam się z prośbą do Was: jeśli jesteście w stanie zaoferować coś od siebie piszcie w komentarzach lub bezpośrednio do mnie przez formularz kontaktowy na prawym pasku. Czekam również na informację o innych potrzebujących dzieciach. Może uda się pomóc większej liczbie maluchów i sprawić, aby zbliżające się Święta były dla nich magiczne, jak dla naszych dzieci <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz