2 listopada 2014

marchewa

Dostaliśmy kilka dni temu słoiczki z pierwszą marchewką od firmy Hipp. Uznałam, że to dobry powód, aby sprawdzić, jak Tanek zareaguje na nowy smak. I tu miłe zaskoczenie, bo Książę pochłoną pierwsze sześć łyżeczek z apetytem, bez wypluwania i krzywienia. Biorąc pod uwagę fakt, że na kolację zjada 150 ml kaszki (łyżeczką!), mogę uznać, że rozszerzanie diety idzie w dobrym kierunku:)

Pewnie spotkam się z krytyką, ale uważam, że słoiczki to dobry początek na poznawanie przez malucha nowych smaków. To, że nie gotuję Tankowi marchewek, a podaję gotowe ze słoiczka, nie oznacza, że robię mu krzywdę. Producenci słoiczków oferują wysokiej jakości produkty, które często są lepsze od świeżych owoców czy warzyw spryskanych obficie nawozami. Oczywiście, jak Tanek będzie już jadł na obiad tylko zupki, będę mu sama przyrządzała posiłki. Póki zjada sześć łyżeczek pozostanę przy wygodnych słoiczkach.

Firma Hipp ma ciekawą ofertę, ponieważ produkuje słoiczki z pojedynczymi smakami, np. pierwsza marchewka, jabłuszko, gruszka, śliwki, banany. Idealne do próbowania pierwszych smaków. Do tego posiadają certyfikat BIO, na co chyba najbardziej zwracamy uwagę wybierając produkty spożywcze dla naszych maluchów.

No i chciałam się pochwalić, że wyszedł nam pierwszy ząbek. Byliśmy w wielkim szoku, ponieważ przebiegło to bez żadnych nieprzespanych nocy, płaczu czy gorączek. Wczoraj karmiłam Tanka marchewą i mignęło mi coś białego. Przez dziąsełka przebił się ząb. Byliśmy w wielkim szoku :D Niestety nie mam zdjęć, bo Książę za nic nie chce się pochwalić swoją nową częścią ;D Życzę każdemu takiego ząbkowania! <3

To co? Teraz szczoteczka i pasta? :D Jak to z Wami było?




Tutaj możecie zamówić słoiczek Hipp: Klik :)

Polecam Wam również bardzo fajny sklep internetowy, który dowozi produkty Hipp prosto do domu. Jest szybko, przyjemnie, są promocje i wszystko ładnie zapakowane. Klikajcie :)

2 komentarze:

  1. sklep z linka polecam serdecznie, sama tonami zamawiałam słoiczki Hippa i ZAWSZE pełna satysfakcja. A po produkty BEABY, piękne talerzyki, misieczki i inne zapraszam do mnie na dzień darmowej dostawy www.bubulinka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękujemy, bo nam już jedzenie nie mieści się w tej mniejszej miseczce;D

      Usuń