19 listopada 2014

świąteczne prezenty

Długo się zastanawiałam nad wyborem świątecznego prezentu dla półrocznego malucha. Mając na uwadze to, że rodzina zasypie nas ubrankami i interaktywnymi, kolorowymi, świecącymi i grającymi zabawkami, miałam ciężki orzech do zgryzienia;P Jedno wiedziałam na pewno. Musi być przytulanka. Ja miałam swojego misia, którego nie opuszczałam od najmłodszych lat, więc chciałabym, żeby i Tanek miał takiego towarzysza. Jeśli chodzi o przytulanki to nie wybiorę nic innego, jak Jellycat <3 Ich maskotki biją wszystkie inne na głowę. Są słodkie i mięciutkie, do pokochania :)


Króliczek 31 cm Jellycat - mamissima.pl


Króliczek będzie na Mikołajki, a pod choinkę... Jako, że w grudniu pewnie zaczniemy podróżować spacerówką pomyślałam o czymś do wózka. Wybór waha się pomiędzy Małpką Basile, Psem Jefem firmy Lilliputiens oraz książeczką SkipHop SAFARI. Wyboru w tym roku nie mam jeszcze dużego, bo zabawki, które mi się podobają nie zaciekawią jeszcze Tanka. Taki maluch lubi kolorowe, głośne rzeczy, więc przy takich zostanę. Pierwsze urodziny dadzą mi większe pole do popisu ;D




Książeczka SkipHop SAFARI - mamissima.pl
Małpka Basile i Pies Jef Lilliputiens - Fabryka Wafelków

Pozostałym członkom rodziny kupuję w tym roku prezenty handmade'owe. A inspiracje zaczerpnęłam na zaprzyjaźnionym blogu: Świat Handmade'ów. Polecam z całego serca. Mnóstwo pięknych, niebanalnych rzeczy. I pomysły na prezenty z duszą :)

4 komentarze:

  1. Ta SkipHopowa książeczka jest bardzo fajna, mamy taką :) Jakbyś chciała kupić to na Empiku jest teraz rabat 15% na ich produkty http://www.empik.com/dziecko/skip-hop/promocja?utm_source=dzidziusiowo&utm_medium=screening&utm_campaign=rabat_empik

    OdpowiedzUsuń